NÅGOT HELT ANNAT ÄN VAD JAG TÄNKT


Kvällen visade skulle bli något helt annat än vad jag väntat mig.. Jag trodde att jag skulle bara ta det lugnt, fara på natt öppet och titta runt lite, och sen kolla på IDOL finalen och därefter krypa ner i sängen och sova ut till i morgon bitti men nej.. Där hade jag fel, på bara en kvart blev det bestämt att jag skulle komma på fest hos Ewa och Danne eftersom Danne fyller år idag.. Så jag hann in på systemet och inhandla några cider OCH jag har till och med hunnit köpa en present på den där korta stunden innnan bussen gick från busstationen :) Ibland är man ju bra så sjukt effektiv..

Nu dessvärre måste jag gå och vara med Mickis lite och sen måste vi ju äta någon slags middag också..

Jaja, och efter allt det så ska jag fixa mig också..


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0