Julhysteri.....


Nu börjar jag känna av julhysterin, blir galet nervös för att jag fortfarande har typ 3 julklappar kvar att köpa...!! Hohoh.. Men nog vettja det fixar sig, hade hoppats igår på att hitta mer i Luleå än vad jag gjorde.. Men man kan ju inte få allt här i världen och allt ska ju inte vara lätt heller så..

Idag har Mickis och jag tillbringat större delen av dagen vid köksbordet, vi har nämligen suttit och byggt julkort (!) hon har sutti och jobbat med sitt medan jag har suttit och gjort några stycken jag med..
Före det så badade Mickis och sen klippte jag henne (!) luggen fixade vi till, och så klippte vi bort en bra bit av hennes långa hår, för det längst ner var så slitet.. Hon blev jätte fin och det blev faktiskt rakt så jag kan vara nöjd..

nu måste jag gå och börja med maten, sen ska vi dra iväg till bränna, Mickis och jag :)



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0