Jag BORDE..


Nu är det bara 4 dagar kvar tills Johan kommer upp till mig i vinterlandet! Jag BORDE ju överleva tills dess, men man vet ju aldrig :) Hihi.. Skönt som tusan är det i alla fall, jag har varit hemifrån i en månad nu och det har inte gått en dag då jag inte har längtat hem så jaaa, det känns fantastiskt att han nu kommer upp hit under jul och det :)

Idag sitter jag barnvakt, mor och far har dragit iväg till luleå och de kommer inte hem förrän ganska sent så de har lämnat över allt åt mig, NICE or NOT! Jaja, som vanligt är jag väldigt rastlös och har inget att göra, men vi ska väl fara en sväng in till bränna och kolla läget, kanske vi tar och bakar något gått sen, det vet man aldrig..

Neej, nu måste jag gå och kolla till lill trollet som sitter i köket för mitt vad det är så har hon rivit hela huset, haha.. inte för att det har hänt tidigare men som sagt, ingenting är omöjligt :)
OCH jag vet att jag har sagt att jag ska lägga upp någon bild här nå men det har inte blivit av än, och så skulle jag behöva byta header, men jag är inte så teknisk så jag vet inte hur man gör =)


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0