......................................


Jag är verkligen super trött! Jag fattar inte varför, eller det gör jag visst, har varit på skolan hela veckan, stigit upp 05:20 varje dag och nu ska jag jobba hela helgen också.. Har avverkat dagens pass, jag började 06:45 och har slutat 16:15 (!) Och jag är nu ganska, väldigt trött men det gör inget.. gruvar mig bara hur jag ska orka hela veckan när jag inte fått vila ut något alls.. Jaja, nog vettja det går..
I morgon kommer Johan heeem!! Hoppas bara att resan har gått bra och att de är välbehållna när de nu landar i Oslo, jag vet inte när det kommer, eller om de redan har gjort det.. Hmmm, jaja.. Har varit frestad att fylla på Johans telefon, men har låtit bli för det skulle bara verka konstigt och helsjukt, som om jag är knasig eller nått.. så neej, det gjorde jag inte..
Sitter nu och försöker fördriva tiden med att  vara vid datorn men det går inte särskilt bra, jag har gjort det jag skulle sen hade jag inte lust att göra något mer men jag tvingade ändå mig själv att sitta kvar och stirra i skärmen.. Kan inte Ewisen ringa snaaaart! Haha. jag är ju rastlösheten självt! :P

Nu ska jag gå och göra något, har inte ro att sitta här..
och slänga iväg ett sms till Ewa..

Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0