Filmkväll?


Jaha, då har man kommit en liten bit på vägen vad gäller packning och tömning av mina saker i mitt rum.. Det kändes tungt i början, för man vet som inte från vilken enda man ska börja, men till slut så... :) Jag har fått ner en massa grejer i kartongerna som jag har tagit hem, men jag behöver nog kanske en eller två(?) till.. Har i princip bara det som ligger under sängen kvar att packa.. Och sen kommer jag till det jobbigaste, att packa i min resväska det jag SKA ha med mig när jag drar iväg, när jag åker hem till mig och Johan:) Hihi..

NU, för att komma mig bort från att packa och greja så hyrde jag en film här tidigare i eftermiddag, men jag har inte fått tillfälle att se den än.. I alla fall så heter den Vicky, Cristina Barcelona och verkar vara bra.. det är en sån där typisk "Veronica film" med kärlek och allt:)
Så jag får ju se om det blir någon filmkväll ikväll, det skulle vara mysigt att gosa ner sig i soffan med en filt och bara se filmen..


Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0