Så lite tid så mycket att göra...


Allt händer bara så snabbt, man vet inte om man drömmer eller om man bara råkar ha många bollar i luften för tillfället.. Jag har för bara ett par dagar sen kommit hem från min och Vickys utlands resa till Kreta, hoppade bara på skolan direkt utan att hinna fundera över vad vi läser för ämnen..

Nu har vi bara den här veckan och fyra dagar nästa vecka sen är det klart, då börjar distans studierna.. Och till och med nästa fredag MÅSTE jag ha hunnit packa ihop allt som jag inte ska ha med mig i kartonger och sendan resten i resväskan och sportbagen.. Perppar peppar bara det inte blir för tungt... Hmm.. jaja, och man undrar väl vart i hela friden jag har tänkt åka nu igen..

Tja, jag ska flytta! Jag ska flytta till min älskling i Borås, vi har fått en ny lägenhet och han får den på tisdag så min plan är att jag ska vara där på lördag och då ska vi packa upp allt tillsammans, en alldelles ny start..Vi börjar på något helt nytt, tillsammans.. Och en spontan känsla bara så här är att jag känner mig otroligt lycklig, just för att jag har hittat det som många söker, jag har hittat min ädelsten och inte att jag någonsin skulle byta ut den mot någon annan! Nej, aldrig! Och att vi får den här chansen att göra detta tillsammans gör mig bara mer lycklig..
I'm the lucky one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0