Kreta 2009!


Vår resa till Kreta var så mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig.. Vi hade så fantastikt roligt, saker som vi hann med ¨på en enda kväll, det skulle man egentligen vid normala tillfällen ha hunnit med på en vecka, men nu pratar vi ju faktiskt om mig och Vicky, och då finns det inget som är omöjligt:)
Det har varit en helt underbar resa med en massa skratt så att man fått ont i magen.. Vi har dansat till fötterna värkte och vi har druckit flera goda drinkar, men testa för guds skull inte Bloddy Mary, det är verkligen det vidrigaste jag någonsin druckit.. Haha..
Denna vecka har varit bara så himla kul, vi har dock inte sovit mycket alls, jag har aldrig sovit så lite som vi har gjort under vår "semester".. Men roligt har vi haft, och jag kommer alltid att minnas den med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0