Jag vill bara döööö


Jaha. så var dagen kommen, nu sitter jag här, har varit vaken sen sju och hade stora planer på att få något vettigt gjort, som att packa väska klart, men ha! det har jag inte gjort, har börjat men det ligger fortfarande en massa prylar runt omkring i hela sovrummet som jag eventuellt ska ta med, och sen så måste jag sålla min väska, kan ju inte ha med allt jag har packat.. Gaah! Det känns tungt.. Och allt detta och lite till ska jag komma ihåg och tänka på medans jag har myror i brallorna och fjärilar i magen.. Ojoj, jag har en frukost som väntar, men frågan är om jag alls kommer att få ner någon eller om jag sen måste gå och kräkas för så nervös är jag!! Det pirrar i hela kroppen och jag vill bara dööö!!! Hoho.. alltså, Vicky och jag åker till Kreta, IDAG! jag har inte fattat det än och lär inte fatta det före jag verkligen befinner mig på den där tropiska ön..

Jaja, nu måste jag gå och få i mig någon mat, kan ju inte sitta här hela dan och vara nervös:)

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0