väldigt yr


Gårdagens Gym pass kunde ju ha gått bättre, när vi kom dit och började köra igång med benövningar kändes det  helt okej, eftersom jag är starkare i benen än vad jag är i armarna så tyckte jag att det var kul att kunna lasta på lite mer vikt, en si så där 35 kilo typ.. Vi gjorde i alla fall två ben övningar, en där man ska träna baksidan och den andra när man ska lyfta med benen, alltså vikternas tyngd läggs på axlarna.. Men i alla fall, det var efter den sista som det gick åt skogen, jag började känna mig väldigt yr och det svartnade för ögonen, och jag kände att jag höll på att svimma men som tur var så gjorde jag inte det, sen kom illa måendet också.. jag gick på toa och försökte svalka ner mig men det gick inge vidare, så där tog mitt träningspass slut.. Faan vad trist.. Men Johan tror att kroppen tog stryk när jag gjorde den där lyft övningen.. för tydligen så kan man börja må dåligt av ben övningar och jag har ju inte kört ben på ¨jätte länge så..
Med andra ord så mådde jag inte så bra igår kväll, men idag känns det bättre..

Men jag ska nog gå och snöra mig på sängen en stund :)

Hare gött!
Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0