Årets första mjukglass


Vilken fin dag det har varit idag, har stigit upp tidigt och suttit i soffan under en filt och läst i boken som jag började läsa när jag kom hit, den heter en sorts kärlek och är skriven av en man vid namn Ray Kluun, den handlar kortfattat om en kvinna som får cancer och det är hennes man som berättar historien och det är vänstrade hit och dit och när hon opererar bort bröstet så rasar i princip allt.. Men säger jag inte :) Hahaa.. Så där satt jag X antal timmar och bara Mööös.. Förresten så skickade jag ett mail till mor och far innan det.. Sen så ringde pappa och vi surrade ett bra tag i telefonen om ditt och datt.. efter det var det dags sen länge att äta frukost..
Sen har jag  varit nere på stan, köpt lite presenter till mina systrar och bara njutit av vädret.. När jag var på väg mot buss torget så stannade jag och köpte mig årets första mjukglass, jag satte mig på en bänk och njöt av glassen och kom då att tänka på att jag aldrig förr har ätit mjukglass när jag har varit ensam, inte för att det inte går, men det är just det att jag alltid har förknippat DEN glassen med att man äter den när man är tillsammans med vänner eller någon annan som betyder något för en man äter inte mjukglass med vem som helst, inte jag i alla fall, så det kändes lite sjukt att sitta där själv.. Men men, det var i alla fall gott och det är huvudsaken..

Nu ska jag gå och göra färdigt middagen, Linssoppa.. För när Johan kommer hem ska vi dra till Gymet and pump it up! :) haha.. Sen blir det hockey klockan 20:00..!!

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0