Hjulmakaroner=P


Med köttfärsen i micron på upptining så finns det inte så mycket att göra, så jag hänger här lite..
Min praktik dag har varit bra, mycket givande och en personal som är väldigt fin, enligt mitt tycke och de verkar gilla mig så det känns bara bättre.. Det är roligt att gå dit för alla där gillar en (eller i alla fall de flesta.)

Idag blir det köttfärsbiffar och hjul makaroner till middag, när jag var till affären skrattade jag och log när jag såg dem stå där på hyllan, alltså hjulmakaronerna för Johan och jag låg en kväll och tittade på Two and a half men och en av karlarna, (inte charlie utan den andre men jag har glömt bort vad han hette) fick önska vad han skulle få till middag och han önskade hjulmakaroner med smältost på.. Haha, antagligen är det bara jag som tyckte det var roligt.. Men i alla fall så köpte jag dem, så få se om han lägger märke till det:)

Have too gooooo

Byeeee:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0