Äntligen!


Äntligen!! Vänta, jag måste säga det igen.... ÄNTLIGEN!! Woh, efter flera veckors väntan så har jag nu fått mitt efterlängtade H&M paket har anlänt, till det ställe dit det skulle från första början, till ICA supermarket på Hulta i Borås, men det var visst någon som var lite trög där på H&M.. Men men, jag ska inte klaga, nu har min mamma varit gullig och skicka det hit till mig så jag är glad att det nu har kommir fram efter mycket om och men efter vägen.... Jag har till och med fotat dem!! Tihi..


Här är skjortan som jag beställde, den är självklart mycket finare in real life, och dessutom är den super skön!!
Och om jag får säga det själv, så passade jag i den också:)
Men jag får ta och visa den för Johan senare ikväll och få ett utlåtande från hans sida:)



And The Best Part, The Shoes!
Hihi, detta är anledningen till varför jag har väntat så OOOtåligt,
 jag Beställde ett par skor från H&M's Rea sida och jag är så(!) nöjd!
Jag bara Älskar dem!


Nu är mina tankar på att ta bussen ner till stan och springa i affärer som bortblåst, jag är botad!


Nu ska jag istället sätta mig och se ett avsnitt av Ugly Betty!

Byee Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0