Tio gånger värre....


Åhh, vilken tung dag detta kändes som, jag somnade med huvudvärk och vaknade upp med en tio gånger värre en... Och det vackra vädret som var här igår, vart tog det vägen?? Hmmm, jaa vi får se hur denna dagen slutar.. Johan är och jobbar idag han steg upp som vanligt kvart i sex (jag hörde klockan men inte mer än så) sen kom han halv sju och väckte mig och sa hej då, jag vill alltid ha en puss innan han far och han brukar böja sig ner och ge mig en men idåg drog han upp mig på knä så jag kastade mig in i hans famn och pussade honom hej då:) Åhh, han är så mysig.. Sen när han for så minns jag inte ens om jag hörde honom låsa dörren för jag hade redan somnat om! =) haha..

Sen vaknade jag vid nio igen och tänkte NEEEEJ detta kan inte vara sant, för det bultade och gjorde så ont i hela huvudet så jag visste inte vad jag ska ta mig till.. Jag var uppe en snabbis men insåg snabbt att det var bäst att ligga ner, så självklart somnade jag om:D Haha.. Men det känns inte bättre för det.. Men men, jag får väl leva med det för idag..

Men men, nu ska jag försöka plugga lite, jag börjar inte förrän halv fyra idag så det känns rätt bra:)

Ha det gött!

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0