...Som en varg...

 Det är en tröt Veronica som skriver idag, för det vart en del rödvin igår, och lilla jag blev rätt trött av det så då gick jag över till vitt vin i stället... wow måste jag säga, jag brukar inte gilla vin men det vita var suuuper enkelt att dricka och ganska gott också.. Det röda var ju också gott men som sagt, jag blev ganska trött..

Vi ska och gymma på en timme ungefär, shit säger jag bara, jag har för det första inte tränat på evigheter och för det andra så ska jag träna med "proffs", det vill säga såna som tränar flera dagar i veckan... Hmm, Jaja vi får se hur det går..

Men nu måste jag gå och käka lite, är hungrig som en varg..
Har förresten lagt upp lite bilder på pixbox från igår, kicka in vettja!=)
www.veronica.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0