Påskafton


Det är Påskafton idag, och jag tycker redan man har hunnit med mycket även fast klockan är tio i elva, cirkus.. Johan och jag har hunnit vara ut på en löpar runda, haha, självklart var det inte jag som sprang och svettades, nee det fick han göra, jag cyklade snällt bredvid, men nog kan jag jag säga att jag har ont i rumpan sen vår förra runda, för guuud vad svårt det var att sitta bekvämt!! Jaja, när vi kom hem var jag så hungrig så jag åt av allt som fanns att tillgå (nästan i alla fall), jag räknade det som frukost där  vid tio så jag plockade fram Youghurt, mysli, russin, grovt bröd, smör och ost. Plus att jag drack joice också.. Så det vart en dunder frukost.. Och snart ska jag dra igång och göra min påsk tårta, vi ska iväg på påsk middag och jag har bestämt att jag ville göra en tårta.. Så botten och själva dekorationen är färdig nu behöver jag bara fylla dem med massa namnam:) Hihi..

Jaja, men nu har jag inte tid att sitta här mera..


Byeee byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0