Om det blir allt för tråkigt...


Vilken underbar dag det har varit! Jag vaknade och var på super bra humör, vilket vissa uppskattade mycket, eftersom jag var så givmild och snäll.. Det var någon som fick både rygg och mage kliad, och det var inte en hund, nee det var........ Tihiii.. Johan såklart!! Hihi, han älskar nämligen att bli kliad på ryggen(!) Men så upptäckte jag att om jag fortsätter så skulle jag aldrig få upp honom ur sängen...
Vi käkade sedan frukost och gjorde oss klara för att fara.... Dododooooo, till Borås djurpark!! Åhh vad roligt det var, och alla djuren var så söta, björnar, elefanter, giraffer, zebror, afrikanska vild hundar och massa massa fler djur.. det  kommer att åka upp lite bilder från dagens besök på pixbox inom kort (ca 1 vecka eller så), så håll utkik om ni är nyfikna på vad för gulliga djur jag har fått se idag.. (www.verronica.pixbox.se..)
Det var helt enkelt verkligen sevärt, och jag hade vääääldigt tur för de hade säsongs premiär idag och allt:) Och vi ska inte klaga på vädret, nej nej, det var kanon fint idag varmt och gott!!

Jaja, Hmm, Hockey kväll, Sverige-Österrike... Hmm, är det värt att se det!? Tjaa, världens gulligaste sitter ju redan i soffan och tittar så nog är det värt det.. Om det blir allt för tråkigt kan jag ju alltid titta på honom:)

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0