Lilla Sork..


Jag har verkligen världens gulligaste pojkvän, ha kom och satte sig på sängen nu på morgon innan han skulla fara till Jobbet, han strök mig över kinden och jag fångade hans arm och sa lite halvt i sömnen, kan du inte lägga dig här med mig en stund....Och han svarade neej, och jag sa då,men VARFÖR?? (Att han skulle och jobba kom jag inte ihåg just då) Och han svarade men jag ska ju och jobba, och med det böjde han sig ner och gav mig en puss och sen gick ha ut i hallen och klädde sig... Jag som aldrig får nog av pussar hoppade snabbt upp ur sängen och följde honom till dörren där jag fick en till.. När han kommit ut på gården så öppnade jag persiennerna och tittade på honom där han gick, det brukar jag göra och han säger samma sak varje gång... Du är ju lite knäpp du din lilla sork.. Ett smeknamn som jag inte är särskilt förtjust i men men.. Jag får väl leva med det..

Nu är ledigheten över, idag ska jag på min praktik och jag börjar 13:30... Och när jag kommer hem så ska vi och springa, eller jag ska ju cykla som vanligt och Johan ska springa.. Vi var på Gymmet igår, jag var rätt trött i kroppen sen söndagen men det gick ganska bra ändå..

Jaja, men nu ska jag gå och fixa frukost..
Ha det gött!

Byee byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0