Jippi(!?)


Till alla er som längtar efter mig, som vill att jag ska komma hem, till er och alla andra kan jag nu meddela att biljetten hem är bokad och klar, 1:a maj klockan 19:05 går mitt flyg från Landvetter hemåt...
Så då kommer jag hem, Jippi(!?)... Eller!?
Njaa, så kul känns det ju inte direkt, men det ska bli trevligt att träffa alla igen efter en period nere i södra Sverige..
Men och andra sidan...
Jag kommer att sakna han jag lämnar kvar, enormt mycket, så mycket att det kommer att börja växa gråa hår på mig.. Haha...
Jaja, men det ska bli kul att träffa alla där hemma, de saknar ju mig och allt..

Johan har ju nu lärt mig ganska bra om vad som är bra för mig att träna så mina planer är ju att försöka på samma spår, att träna på gymet minst två gånger i veckan och sen vara ute och promenera....
Och kanske, men bara kanske såsmåningom börja springa, men det är bara kanske.. Jag hatar det nämligen..

Get Fit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0