Inte världens största säng precis...


Usch vad jag är trött, har sovit jätte dåligt i natt, verkligen jätte dåligt... Huvva.. Och sen så har vi ju inte världens största säng precis, neej, den är 1,05 m bred(!) Så det är rätt trångt.. Vi har ont i kroppen när vi vaknar plus att jag just nu har ganska mycket träningsvärk från Gym passet i Söndags.. Woh.. Det gör det ju inte direkt mycket lättare..

Jaja, igår var vi och grillade invid en sjö som inte ligger så långt bort ifrån där Johan jobbar, och det var helt underbart, det var skog runt omkring och på andra sidan var det en lite by med sommarstugor.. Jaa, det var super mysigt där måste jag säga, det var NÄSTAN som att vara hemma i de norrlänska skogarna.. Haha, och gissa vem som blev attackerad av spindlar....(!) Nå det var ju självklart jag, jag fattar inte varför de går på mig, som är så otroligt rädd för dem.. Usch, det kryper under skinnet på mig när jag tänker på det...

Jaja, men nu ska jag plugga, ha det gött..

Byeee byee

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vrf går du inte och lägger dig på vardagsrumms soffan,om han nu har nån??

2009-04-14 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0