Inte inte inte köpa


Jag känner mig vääääldigt Shopping sugen idag! Och den enda som kan bota den är.....V....(!!) Så snälla, om du läser detta övertala mig, tjata på mig, gnäll på mig att jag INTE INTE INTE får köpa något....

Ska senare ta och göra ett nytt försök att hämta ut  mitt paket som mamma har skickat, det hade nämligen kommit "lite" fel, BARA till Malmö...! Helt sinnes sjukt vad jag blev irriterad på att det hade åkt fel.. Hmm... Men jag hoppas att det har kommit idag, i såna fall blir det tredje gången gillt.

Kommentarer
Postat av: Vickyyyyy

Haha, jag har redan gnällt på dig.. men du lyssnar ju inte. MEN FÖRSÖK SPARA PENGAR VI SKA TILL KRETA "SNART".

2009-04-03 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0