Hemska tanke...!


Åhhh, vad underbart det är!!! Jag kan inte fatta att man kan bli på så bra humör av att det är så himla bra väder ute!! Hiii...
Jag ser till och med fram emot att dra fram städgrejerna och röja genom lägenheten med musiken på högvolym och alla fönster på vid gavel.. haha, hoppas inte grannarna kommer och klagar bara.. Haha, hemska tanke..!

Det enda trista som jag kan säga är att Johan är nog inte hemma förrän vid halv sju ikväll, vilket betyder att jag får och har då varit ensam hela hela absolut hela dan... Bruuhh, han brukar kunna sluta tidigare på fredagar men han var på en mässa i Göteborg igår så han har fullt upp hela dan idag istället... Faaaan Också! Fredag och allt!! :( Jaja, det är inte mycket att göra åt, hålla käften och se glad ut... TYP...

Jaja, nu ska jag gå och bli lite wild and crazy så att det går fort att städa:):)

Byee byee

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med, Step up filmerna är grymt bra :)



En liten lista på dansfilmer till dig:



Honey

Center Stage: Turn it Up

Feel the Noise

Save the Last Dance

Save the Last Dance 2

Stomp the Yard

How She Move

You got served

ATL

Step Up 2: The Streets

Take The Lead

Shall we dance

Make It Happen

2009-04-24 @ 17:46:03
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0