han ser ut som en prins


Idag är det valborgsmässoafton, min sista dag på praktiken är förbi, kan bara säga att jag kunde knappast ha haft det bättre, alla där är verkligen underbara.. Jag fick till och med en blomma utav alla i personalen, Åhh de är så söta!! De vill även att jag ska komma tillbaka på besök, och till nästa sommar kanske söka sommar jobb där, det vore ju inte illa.. Detta är ju ett tecken på att de verkligen gillat mig.. Trist att behöva lämna när man har kommit in så bra och jag har verkligen storm trivts!!!
Vi ska snart fara ner på stan och kolla in maj elden och lyssna till orkester ect. Johan har klippt sig idag, måste bara säga att han ser ut som en prins, vilket han alltid gör, men Åhhh vad han är fin, Jag önskar att jag ska vakna upp och upptäcka att jag har flera veckor kvar här nere, men så är det ju inte... Jag åker hem i morgon.. :(:)
Blandade känslor...




Byeee byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0