Ångest!!!!!


Ångest!!!!!!!!!! Åhh vad det känns jobbigt att jag bara har en dag efter idag kvar av min praktik, det lika med endast två dagar kvar här hos Johan, how am I goin to make it!!? Åhh, det känns bara så jobbigt.. Men men det får lov att gå, det bara måste det... Men tänk, när man vaknar mitt i natten och försöker att genom mörkret titta på honom där han ligger bredvid och sover tungt, tänk att vakna upp ensam! Åhh, vad jobbigt.. Och jag som trivs så bra med att det är som det är just nu, jag diggar min praktikplats super mycket, kunde knappast ha haft så tur som jag har haft med min handledare och alla som jobbar där, de är bara så goa' allihop. Man har ju ockås börjat komma närmare de boende också, men vi ska ju alla skiljas någon gång och det känns förmodligen lika jobbigt varje gång..
Nu ska jag gå och klä mig och fixa mig i ordning för jag ska på ett besök till en dagligverksamhet, som heter berggården... Det ska bli intressant och  roligt eftersom de har fixat dessa besök åt mig, för att jag ska få titta på lite olika verksamheter, nu när jag väl är här... Hur mega schysst som helst, hur många skulle anstränga sig så mycket för sin elev!?

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0