Vet inte hur jag ska...

Jag har en massa planer måste bara få in det i schemat mellan fem och typ nio halv tio.. Jag ska ut och promenera, INNAN det blir mörkt, gillar nämlgen inte att gå i mörkret ensammen, hoppas Ewa hänger med då, så att jag slipper gå själv för det är ju inte ens kul att gå ensam, skönt och fridfullt ibland men inte kul..
Sen har jag och Lars pratat om att laga någon mat, och kanske se någon film men jag vet inte, han slutar sex och så ska vi laga mat efter det och så, så klockan hinner bli rätt mycket för jag vill sova ganska tidigt ikväll..: ) Men om det nu blir som vi har tänkt oss så blir det nog taco paj=) Tihi

Vi har svenska, ska skriva en argumenterade text, och jag ska skriva om droger bland ungdomar... Vad jag tycker om det och vad man kan göra för att det ska minska..


Men nu kära vänner så måste jag gå, har stora ting att uträtta.. Haha, skoja bara..

Elinaaaaaa, endast två dagar kvar!!!!!!! Miss U soo F*ing much! Tihi

Skriver kanske senare, vi får se, om jag har tid..

Kommentarer
Postat av: Elina

Saknar dig oxå!:D Hihi, jag tror jag kommer goa sönder dig när jag kommer hem... jihooooo

2008-09-23 @ 15:01:20
URL: http://elajjnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0