Jaaa..

Om jag var trött igår, vad är jag inte idag då..? Jag har inte sovit mångatimmar ka jag säga, väldigt irriterade och det beror på flera saker.. Inget som jag orkar och kan ta upp hära..

Jag har inte gjort så mycket idag, tvättat bilen :) Vad duktig jag är:) Tihi.. sen har jag inte gjort något mer.. slött.. Men detär söndag och då sa man ta igen sig så att an orkar med skolan... Och en ny förkylning är på väg in, fan också det vill jag minst av allt..

vet ine om jag ska skriva mer.. Kommer då inte på något i allafall :;)

En sak är då säker, Jag mår mycket bättre än Vicky idag..Fylle gumman min:) Tihi..
Hon kommer bli lite sur när jag skriver om henne, men det går över snabbt
.. Tihi..

Kommentarer
Postat av: Vicky

Haha. söt Vero! :)

2008-09-21 @ 18:40:41
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0