Dags att bli seriös

Vickan och jag har kommit fram till att vi ska börja träna, gå på gym ( super trist men vill man komma i form så måste man ta till alla medel), ta långa promenader osv.. Vi ska även försöka äta nyttigt, INGET godis!!! Haha, men det är svårt för det är ju så gott :) Hihi.. Det är våran plan, åt nyss ett äpple, MYCKET nyttigt:D.. Gud så motiverad jag känner mig fast jag är förkyld, vi pratade tidigare i morse om att vi skulle ta en promenad, om nu inte Vicky får några läxor.. Hoppas hoppas..

Jaja, Jag är på skolan nu, har Etik fram till klockan tolv sen ska jag och min gumma Jennifer och äta lunch nere på stan, kanske om hon inte åker på att jobba.. Hoppas hoppas..
Efter lunch ska vi ha psykologi, det är rätt kul.. Lite långsamt men det går an:) 

Vet inte vad som händer sen, ska hem med bussen halv fyra och sen äta middag..... Kvällen är lång och mycket kan hinna hända..... Ojoj vad jag är svammlig:) bus.. Tihi.. 

Neee, men nu måste jag sluta.. Haha.. 

Thinking of you til it hurts :)

Puss och kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0