Vet ni vad...!!?

Idag, eller rättare sagt på morgon har jag varit och hämta två kattungar som för övrigt är så söta så att jag inte vet vad..  :)
Så här gick det till:
Jag låg som vanligt och sov, men fem över halv åtta ringde telefonen och jag troddde att det var jobbet så jag skynda mig att svara..
Men det var bara Pappa, jag blev lite små irriterad och ganska förvirrad, han sa att jag skulle stiga upp och klä på och fara och hämta katterna, jag trodde jag hörde fel så jag sa att men ta det där igen..
Och så gjorde han det och då kom det som en blixt från en klar himmel, VI SKA SKAFFA KATT!
Och jag som har velat det så länge och nu så slår min önskning in, kan det bil något bättre:)
Sen när jag var på väg hem med de små liven, nerstoppade i en kartong i baksätet, så brakar det plötsligt till, och fram kommer en lurrvig llten katt och sätter sig i mitt knä och tittar på mig medans jag kör, den andra var också påväg att komma ut så jag skyndade mig att stanna och sätta dem på plats igen..
De är alldeles underbara, Vill bara gosa med dem hela tiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0