tråkiga norrbottninskt väder


Varför kan det inte bara vara fint och soligt på hösten här uppe? Men nej, här regnar det dagarna i enda, i alla fall nästan. och löven har fallit ner från träden och lämnat träden kalla och tråkiga. det är bara trist och kallt :S
Det värsta är ju också att det aldrig händer något här heller.. Jag har sån himla lust attt bara sätta mig i bilen och åka långt långt bort. bara köra..


Kan inte snön komma snart?? jag längtar som bara den. tänk när den har lagt sig som ett tunt täcke över gräset och när det knastrar under skona när man går..
Underbara vackra snö come too me!! 
Jag vill åka slalom och bara ligga i snön och titta upp på stjärnorna..


Nu är det dags för frukost och därefter ska vi dra igång med pluggandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0