Hur kan man sakna någon så mycket?

Det har hänt något tragiskt, vår hund Tikka har gått bort på morgon, men hon har varit sjuk en längre tid så detta var det bästa som kunde hända, hon har inte ont längre... Men även fast jag vet det så blir jag så himla ledsen, hon har ju funnits här så länge så man tar väl förgivet att hon stannar förevigt... Och fast hon hade ont och inte mådde bra var hon så glad hon viftade alltid glatt på svansen när man kom och hon blev ännu gladare när man stannade och pratade och kliade henne bakom öronen, det var det bäsa hon visste :)
Då kan ni säkert förstå varför jag är så ledsen, för tänk villket tomrum som lämnats när hon nu har flugit till hundhimlen.. Hon sitter nog där uppe och tittar ner.. Tikka kommer att alltid finnas här hos mig, förevigt..
Sen så kanske ni tycker att vad då, hon var ju bara en hund, men då ska jag säga er, att det var hon inte alls hon var en bästa vän som nu är borta och kommer aldrig hem igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0