Detta är bara så sjukt...

Tttade på TV igår kväll och jag lovar jag höll på att tro att jag hört fel.. Det var reklam för ett läkemedelsföretag som sålde mediciner på internet, för vad jag kunde förstå för  väldigt låga priser. Det var inga recept och hon sa att man får ju pröva sig fram och att man inte ska förvänta sig så mycket när det är så låga priser.. Men det som gjorde mig mest förbannad var att dom faktiskt sålde droger också, amfetamin tror jag att det var. Men i all fall, hur kan man göra så..? och för reducerat pris och allt!! Det är ju helt sjukt, jag hoppas att det är någon som gör något åt det där..
  För de kan ju inte vara en laglig verksamhet, sälja olika läkemedel plus att de säljer droger... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0