Vad då full??!! :O)

Haha!

Kan ju säga att gårdagen var allt annat än tråkig, jaa, förrutom när jag ramlade i den där förbannade sprial trappan på hotellet!! Hatar den, tappade telefonen då också så att den for in under trappan med vakterna var så bussiga så de tog fram den åt mig. Jag var så föbannad på mig själv, tyckte att jag var så himla klantig och visst, jag har ont i dag men vad faaan, jag föll och det var fullt i folk som såg mig...!! Jaja, men let's talk about something more fun!! :O)

Jaa, till att börja med var vi hos Danne och Ewa, Ewa och jag höll på i typ flera timmar med att fixa oss: Smink, hår och allt! Hade då super kul under tiden så jag ska inte klaga..
Sen så drog vi över till Marcus (gallo) och Emma som har lägenhet i huset mitt emot Dannes så det blev inte en så lång promenad i kylan, men hemskt kallt var det!! Men i alla fall så kom det dit en massa brudar som jag känner så det var ju som kul!! :)
Sen for vi ju då på hotellet och jag fick dansa så kvällen var fulländad!! Pratade med en massa folk också, det var helt enkelt jävligt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0