Rolig fredagkväll

Vad vi hade det roligt igår, Jennifer och jag! Och vi var  spik nyktra dessutom, vem har sagt att man inte kan ha kul utan alkohol?? Hmm, vi skrattade då som aldrig förr.. Men det är så synd att vi har träffats så sällan, men vi kom överens om att vi ska ändra på det :)  Goo' gumman min<3 Min allra bästa vän!! Tihi


Nu sitter jag i Huset på Djuptjärn, det är ju en lägenhet egentilgen men jag kallar det Huset.. Men i alla fall, Ronny är på träning ska hämta honom senare och skjutsa honom till galerian där de ska bowla, vad kul för dem då!! :D Själv springer jag mellan TV:n och datorn, det är gilmore girls på femman och det är ju väldigt uderhållande:) Tihi..

Ska gå nu, kan ju inte sitta här hela dan' ;)


I just miss you so much.... And your kisses! Mmmmmmmmm <3

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHA!! Klart jag kommer ihåg, vi var lite små jäkliga.. Men kul hade vi!! KISS&HUG

2008-11-11 @ 00:43:16
URL: http://elajjnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0