Det är helt fantastiskt

... När man börjar tro att man ska få gå i detta slask och regn föralltid så kommer det en ljuspunkt på onsdags kvällen, det drar in en kall front och sen börjar det snö..
var ute med hundarna igår kväll och jag som förövrigt inte tycker om att vara ute i mörkret ensam stortrivdes!
Jag älskar snön som knastrar under min skor och när den lägger sig som ett tunt täcke över gräset, det är alldeles fantastiskt...!!
Och nu ligger solen på och värmer lite men det är fortfarande minusgrader, och jag hoppas att det förblir så och att det fortsätter att komma massor med snö:)):)
LOVe it!! Tihi..



 


Kommentarer
Postat av: CiNODOR

Som hästmänniska tycker jag inte om denna årstid, snö ska det vara på julafton och inget mer tycker jag ;) Men så länge man håller sig inomhus tycker jag att snö är mysigt :)

2008-11-13 @ 12:19:06
URL: http://cyaniidesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0