FYRA DAGAR TILL TOMTEN KOMMER OCH...

.....nu är det bara en dag kvar tills min Sötisnötis kommer hem och det betyder allt!:):):):):):) Tihi..

Ganska ofta får jag bli förbannad på mina bröder, de irriterar mig väääääligt mycket och sen så förstår de ingenting heller.. Men men, det är väl deras uppift i livet, allt driva framför allt mig till vansinne..

Nu ska jag gå och ta hand om Mickis, vi hade det så mysigt här tidigare i dag, hon har blivit sjuk så hon sover ganska mycket.. Men när hon vaknade här tidigare idag så tog jag fram Baby baljan och ställde den mitt på köksgolvet och fyllde den med vatten, först så ville hon inte bada men så började katterna att leka med vattnet så då skulle hon bada.. Så där satt hon i en alldeles för liten balja mitt på köks golvet och badade:) Och hon var sååå himla söt!


                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0