Trötter

Är super trött, Körde bil I flera timmar men det var absolut Värt det!!! Älsklingen kom ju med Flyget igår och jag var och hämtade honom på kallax, jag lovar, jag har aldrig varit lika uppspelt över något som jag var då.. Hade Hundra miljoner fjärilar i magen och var så uppskruvad så det var inte klokt, alla hemma såg ju på mig att jag gick och väntade på något och de bara skrattade åt mig :) Haha.. Åhhh, och när jag fick syn på honom! Jag vart så himla glad och ville bara springa upp för rulltrappan och krama om honom, jag har aldrig saknat någon så mycket så som jag har saknat honom.. Han är världens underbaraste :) Älskar dig<3

Jag jobbar idag, började kvart i sju, så det kändes verkligen tungt när det blev så sent igår, men men hitills har det gått jätte bra, Jobbar också med Emilia så då är det ju som roligare, liksom någon i min ålder och så:) 

Kanske bär det av till Finland efter Jobbet, det återstår att se...??!:)

Men men, back to work.....


Heeeejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0