Ont

Jag har ont, ont i hjärtat, och nej inte det ont utan detta ont, när det känns som att det är något som fattas,
något som har blivit bort plockat...
Jag har varit världens lyckligaste i 8 dagar, för min Älskling  har varit hemma och jag har varit så lycklig...
Vi har inte setts sen i slutet på oktober så det har varit underbart...
Men nu, när han sitter där hemma i sin lägenhet och jag är här känns det ganska jobbigt..
Men sån pang brud som jag är så fixar jag allt, det gäller att kunna se saker från den ljusa sidan och tänka positivt...
TOGETHER WE´RE GONNA MAKE IT, I JUST KNOW IT. I JUST NEED YOU

Nu ska jag sluta deppa och börja peppa istället :)´

Dags att slutföra det som ej blivit klart!!!

Byeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0