Fredag...............

Jaha, då var det fredag igen, men jag har inga som helst planer på att göra något jobbigt, varken idag, i morgon eller på söndag, jag vill bara ta det lugnt, plugga lite göra julkort och glo framför TVn. Jag har nämligen blivit förkyld eller jag har varit det i en vecka nu, men det har inte blivit nå mycket bättre.. Jag har inte ens ställt mig på vikarie listan för helgen, vill bara vara hemma.. Men, mina vänner är välkomna att slå¨en signal och fråga om vi ska hitta på något.. Om inte jag hinner först vill säga, jag har så lätt för att få långtråkigt,. Haha...
Nee, nu ska jag gå upp och sätta mig och plugga..
sen ska jag nog röja upp i rummet för det ligger grejer huller om buller..


Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0