catch a falling star

.... And put it in your pocket and never let it fade away...... Haha..

Är det någon som förstår att det är en massa fjärilar i magen min???  För nu är det bara 4 dagar kvar till dagen DET! Då smäller det,  Everyting will fall into place, min sötnötis kommerrrrrr heeeem:) Woho...

Känner mig så himla duktig just nu, har fått gjort mycket mer på en dag än vad jag hade kunnat föreställa mig, och det var bara på någon timme det :):) fyra guldstjärnor till mig.

Jag har dock ett litet problem, det finns en klännnig som jag mer än någon annan klänning i världen vill ha, Meeeen, jag ha inte råd att köpa den... :S Så då kommer jag att ha på mig någon klänning som jag redan har haft och den tanken gillar jag inte alls, men det är väl vad jag får finna mig i.. 

Men men, nu ska jag gå och äta lite frukost det kurrar i lilla fjärilsmagen:P Tihi


P.S I love you<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0